עורך דין דיני משפחה וגירושין בראשון לציון

משפחה מורכבת מהאנשים הקרובים לנו ביותר, אך דווקא בשל כך, כאשר עומדים על הפרק נושאים מורכבים הדורשים חשיבה רציונלית ומקצועית הקשורים להסכמים הנושאים אופי משפטי, ההתמודדות עם האנשים היקרים לנו- בני משפחתנו  קשה מורכבת ומאתגרת הרבה יותר מהתמודדות מול אדם זר.

מדוע נדרש עורך דין משפחה וגירושין בראשון לציון?

עורך דין משפחה וגירושין בראשון לציון או בעיר מגוריכם הוא האדם שיעשה לכם סדר גם בהתמודדות בה מתערבבים החוק המשפט והרציונל עם רגש ותחושות בטן. 

עורך דין דיני משפחה וגירושין בראשון לציון

ישנם לא מעט נושאים משפטיים עימם מתמודדת משפחה, החל בחתימה על הסכם ממון אם הזוג בוחר בכך בתחילת דרכו, דרך גירושין אפוטרופסות על קטינים בני משפחה, במקרה מצער בו הוריהם אינם בחיים ועד הנושא המורכב של ירושה וצוואות, כולל אי קיום צוואה או ערעור על צוואה. עורך דין לדיני משפחה וגירושין מלווה באופן אישי ומקצועי את לקוחותיו לאורך כל הדרך, קשוב לבעיות ולצרכים המשפטיים הנדרשים בתחום הגירושין והמשפחה ומהווה אוזן קשבת, מלווה ונותן פתרונות שונים ברמה המקצועית והמשפטית. לכן במצבים אלו  מומלץ לפנות לעורך דין  לענייני משפחה וגירושין בראשון אשר יסייע לכם להתמודד עם כל הנושאים המורכבים שאיתם אתם נדרשים להתמודד לרוב פעם ראשונה ברמה האישית ובהביט המשפטי.

מה תפקידו של עורך דין  לענייני משפחה וגירושין ומגשר בראשון לציון?

כל אדם ומשפחה נזקקים לעורך דין משפחה וגרושין בנושאים רבים ומגוונים. עורך דין למשפחה וגירושין בראשון לציון יפגוש אתכם בכל מיני נקודות בחיים. למשל: תפקידו של עורך דין לענייני גירושין ומשפחה בחולון כוללים שירותים מגוונים בתחום עולם המשפט ודיני המשפחה. תפקידו של עורך דין לענייני משפחה וגירושין הינו לתת מענה משפטי  לתחום הגירושין והמשפחה לרבות: הסכם טרום נישואין, עבור זוגות העתידים להתחתן פעם ראשונה או שניה, לזוגות  המעוניינים בהסדרת תחום הרכוש שבבעלותם של מי מהצדדים לפני הנישואין. תפקידו  של עורך דין לענייני גירושין ומשפחה לטפל בין השאר במצבים בהם בני הזוג מעוניינים להיות ידועים בציבור בלבד ורוצים לעגן ולהבטיח את המעמד שלהם והרכוש לפני מעמד ההתקשרות שלהם, הכנת חוזה והסכם ממון.

עורך דין  מומחה בתחום גירושין ומשפחה תפקידו לטפל במצבים בהם בני הזוג מעוניינים להתגרש עם או בלי ילדים, למצבים של הכנת הסכם גירושין, ניהול תיק גירושין, ייצוג בבית דין רבני ובית דין לענייני משפחה. במידת הצורך נדרש גם מעורך הדין לענייני משפחה וגירושין, להכין  צווי הגנה, וצווי הרחקה. תחום נוסף בתפקידו של עורך הדין לענייני גירושין ומשפחה הנו טיפול  בכל הקשור לטיפול בסכסוכים וגירושין במשפחה בהסכמי גירושין בסוגיות שונות. הסוגיות כוללות: איזון משאבים, טיפול בכתובה, מזונות המיועדים לנשים וילדים, חלוקת משמורת והסדרי ראיה, זמני שהות של הילדים ועוד. תפקידו של עורך דין לנושא משפחה כולל בין השאר גם בנושא ייפוי כוח מתמשך, הכנת צוואות, טיפול בצו קיום צוואה, צו ירושה וכו'.

הסכם טרום נישואין

כאשר תבקשו לשמור על הזכויות שלכם אשר נצברו לפני הנישואין. עורך דין למשפחה ידאג להסכם ממון  באמצעותו תוכלו לשמור על הזכויות שנצברו ולא רק, הסכם משפטי טרום נישואין יסייע לכם גם במצבים שירשתם סכום גדול או נכס ואתם מבקשים לשמור על זכות זאת מבלי לאבד אותו  במשך הנישואין. ייעוץ מקצועי והסכם טרום נישואין  על ידי עורך דין  לענייני משפחה וגירושין ומגשר בראשון לציון, יסייע לכם לשמור על זכויותיכם.

טיפול בבעיות עם בית הספר

הורים רבים חווים בעיות מול בית הספר בכל הקשור לילדיהם הסובלים מבעיות קשב וריכוז בעיות התנהגות, החרמות ו/או ילדים עם צרכים מיוחדים. אחת הסוגיות אשר מגיעות למשרדה של עורך דין יעל כהן, למשפחה וגירושין היא השעיה בה משתמשים בתי הספר למרבה הצער כמכשיר חינוכי לכאורה המשמש כהרתעה מול ילדים והוריהם. הילד מושהה למספר ימים, ו/או מאויים שלא יוכל לצאת לטיול כיתתי ושכבתי .משרדה של עורכת הדין יעל כהן ומטפל בלא מעט מקרים אלו נפגש עם ההורים ומטפל מול בית הספר ונוקט בצעדים הנדרשים.

הכנה והסדרת צוואה

הסדרת צוואה הוא נושא חשוב ביותר במשפחה. כל אדם, זוגות, הורים, אנשים בעלי רכוש או אנשים עריריים אשר מבקשים להסדיר את הרכוש לאחר 120 שלהם ידאגו לצוואה. עורך דין  למשפחה וגירושין בראשון לציון מטפל גם בצו קיום צוואה ובצו ירושה זאת ביעילות ובמהירות ראויה. עורך דין למשפחה וגירושין בראשון לציון יטפל גם בהתנגדות לצוואה ככל שאדם  יפנה בטענה כי נישלו והדירו אותו מהצוואה.

הכנת ייפוי כוח מתמשך

ייפוי-כוח מתמשך, מאפשר לכל אדם לבחור ומראש מי יטפל בענייניו בבוא היום כשלא יהיה כשיר. מדובר  במסמך משפטי המבטיח את ביטחונם הכלכלי והבריאותי של מי שעושה ייפוי כוח מתמשך. במסמך זה של ייפוי כוח מתמשך  מביע הממנה [זה שמבקש לעשות ייפוי כוח מתמשך] וקובע מי יטפל בו ובעניינו הרכושי ביום שלא יוכל לקבל החלטות. כאשר עורכים מסמך משפטי זה, האדם הממנה בוחר את הממונים, זאת אומרת, את האנשים עליהם הוא סומך, ברוב המקרים את הילדים עליהם הוא סומך ומייפה את כוחם לטפל בעניינו הכספיים והבריאותיים.

מסמך הייפוי כוח מתמשך מיועד גם להקל על האנשים שמונו לטפל בתחום זה. ייפוי כוח מתמשך מאפשר ניהול מסודר במשפחה בכל הקשור לקבלת החלטות הנדרשות עבור הממנה. ייפוי הכוח המתמשך מאפשר קבלת החלטות קשות כמו לדוגמא:  קבלה ו/או אי קבלת טיפול רפואי, או אי הארכת חיים במצבים רפואים קשים. כך שיתרונו של ייפוי כוח מתמשך שהוא עשוי למנוע חילוקי דעות שעשויים להתרחב לסכסוכים משפחתיים רבים בתוך המשפחה בכל עניין הקשור לממנה.

טיפול בסכסוכים וגירושין במשפחה 

משרדה של עורך דין יעל כהן מטפל גם בסכסוכים במשפחה הנובעים מנושאים שונים ומגוונים. אחד הנושאים המובהקים בסכסוכי משפחה הוא נושא הגירושין – כאשר לקוח מגיע מסיבה זו, משרדה של עורכת דין  יעל כהן למשפחה וגירושין  תעשה ככל יכולתה על מנת לסיים את הסכסוך הזוגי  בהסכמה. כל זאת  במטרה ולמען הצדדים על מנת לחסוך לצדדים הוצאות כספיות רבות ובעיקר נזק בלתי הפיך להם ובעיקר לקטנים חסרי הישע אשר לא בחרו להיכנס לסכסוך הזה. במצבי גירושין כאשר יש ילדים מתחת לגיל 18 קרוב לוודאי שתהיה מחלוקת לעניין.

מזונות קטינים

בסוגיה זו יעשה טוב לקוח אם יפנה לעורך דין מומחה ובעל ניסיון למשפחה וגירושין בראשון לציון על מנת שיעשה בעבורו את הבחירה הנכונה הן בבחירת הערכאה המשפטית בהם ידון הסכם הגירושין, ככל שהוא זה אשר יבחר להתחיל את הליך הגירושין. נושא זה של מזונות קטינים ידע שינויים ומשפטיים רבים בשנים האחרונות, גיל הילדים, הערכאה ואף המותב היושב בתיק ישפיע מאוד על גובה המזונות. אין ספק כי לעורך דין מומחה לענייני משפחה וגירושין  ולעבודתו יש משקל רב. 

תביעת רכוש לאיזון משאבים

כאשר מתנהל הליך גירושין ברוב המקרים יש תביעת רכוש לאיזון משאבים. בעניין זה חשוב שהלקוח המעוניין בגירושין יבין כי התנהלותו טרום נישואין ובמהלך הנישואין תשפיע מאוד על התוצאות הכלכליות בסוף הליך הגירושין. תביעה לאיזון משאבים נערכת על ידי בני הזוג המתעתדים להתגרש- מטרתה לערוך התחשבנות הדדית בכול הקשור לרכוש שצברו בני הזוג המיועדים להיפרד. מדובר על כל הרכוש שנצבר החל משלב הנישואין ועד לתאריך הפרידה והגירושין. הרכוש  יכול לכלול לדוגמא: כספים, מניות שנצברו, קרנות גמל ופנסיוניות, רכוש נדל"ן דירות, שטחים ועוד

כתובה

נושא הכתובה הנו שכיח אך נשכח מזוגות רבים המעוניינים להתגרש. כן, לא אחת אנו נתקלים בחתן שמח וטוב לבב אשר מרעיף על כלתו הטרייה סכומי כסף גדולים בכתובה- 555,000 ₪ 180,000 ₪ וכהנה – מבלי לקחת בחשבון כי יצטרך לפרוע את השטר הכספי בבוא העת ובעיקר בזמן הגירושין.

התנהלות במדיה בתקופת הגירושין

התנהלות לא נכונה במדיה בגוגל ובפייסבוק עלולה לעלות ביוקר ללקוח באם לא יקבל הדרכה מקצועית וראויה מעורך דין לענייני משפחה וגירושין והוא עשוי "לשלם" על כך בתהליך ובבית הדין לענייני משפחה וברבנות. ברור, כי כל אדם זקוק לעורך דין לענייני משפחה וגירושין שילווה אותו במהלך חייו עוד בטרם קרות אירוע ההפרידה והגירושין.

גישור גירושין

גישור גירושין  נערך על ידי עורך דין מגשר ומיועד לזוגות שמעוניינים לפתור את הסכסוך להיפרד ולהתגרש באמצעות תהליך גישורי תוך הימנעות  משימוש בבתי משפט. תהליך הגישור נערך על ידי עורך דין משפחה וגירושין אשר התמחה בגישור והוא מלווה מקצועית את תהליך הגישור ומאפשר לבני הזוג המעוניינים להתגרש לברר ולהגיע להסכמות בכל הקשור לקונפליקטים וההתנגדויות במטרה להגיע להסכם גירושין המוסכם על ידי שני הצדדים, ללא ערוב בית משפט.

משרד עורך דין יעל כהן, משרד בוטיק ועורכת דין  למשפחה ולגירושין בראשון לציון

יעל כהן משרד עורכי דין משפחה  וגירושין, משרד בוטיק בעל וותק של שנים רבות הן  בתחום  הגירושין והן בתחום דיני  המשפחה לרבות גישור. המומחיות העיקרית של משרד עורכי הדין הוא הסכמים טרום נישואין, גירושין, מזונות ילדים, מזונות אישה, צוואות, צו קיום צוואה, צו ירושה, הסכמי גירושין מאוזנים. לעורכת דין יעל כהן  מומחיות בהליכי גישור ויישוב סכסוכים בין בני זוג. לעורכת דין יעל כהן ידע וניסיון רב  בתחום  המשפטי, ייצוג בבית משפט רבני, בית משפט לענייני משפחה מומחיות בכל התחום החינוכי, תהליכים בלשכות הרווחה להם נדרשים לא אחת. עו"ד יעל כהן מקצועית בעלת רגישות ואמפטיות, עובדת עם הלקוחות מתוך מחויבות, אכפתיות ורמת שירות גבוהה.