עורך דין לענייני משפחה וגירושין בלוד

עורך דין לנושא משפחה וגירושין בלוד מומחה בכל נושאי הנישואין אצל בני זוג יהודים, מוסלמים, ונישואים מעורבים. עורך דין למשפחה בלוד עוסק בכל תחומי הנוגעים למשפחה, הן בגירושין, הסכמי ממון, ידועים בציבור, מזונות ילד ואישה, ייפוי כוח מתמשך, עריכת צוואה, התנגדות לצוואות, הגשה של צו קיום צוואה וצו ירושה. צווי הגנה וצו הטרדה מאיימת.

עורך דין לעניינ משפחה וגירושין בלוד
עורך דין לעניינ משפחה וגירושין בלוד

מה חשיבותו של עורך דין לענייני משפחה וגירושין בלוד?

ככל שניתן עורך דין לגירושין/התרת נישואין בכלל ובלוד יעשה הכל על מנת שבני הזוג יתגרשו או יתירו את הנישואין שלהם בצורה הראויה, הנעימה תוך שמירה על יחסים טובים ועל היחסים והתקשורת עם הילדים. המיומנות הנדרשת מעורך דין לענייני משפחה וגירושין בלוד כוללת צורך ברגישות רבה לכל סוג של תא משפחתי תוך יכולת ליצור תקשורת ראויה בכל מקרה ומקרה. עורך דין למשפחה וגירושין ילווה את הלקוח שלו בכל נושא וענין לו הוא נדרש והכל תוך רגישות ואפמטיה ובמקצועיות מרבית על מנת להביאו לתוצאה האופטימלית ביותר.

עורך דין משפחה וגירושין בלוד יערוך בעבורך הסכם שלום בית ולחילופין הסכם גירושין

ככל שעורך דין לענייני משפחה וגירושין בלוד יראה כי קיים סיכוי לשמור על המסגרת המשפחתית יעודד את הצדדים לנסות שלום בית. על מנת שבני הזוג המסוכסכים לא יהיו במתח כל התקופה וכדי לתת להם מענה מסודר וברור. עורך דין לענייני משפחה וגירושין בלוד ינסח עבורם הסכם למפרע הקרוי הסכם שלום בית ולחילופין גירושין. בהסדר  שלום הבית זה מקבלים הצדדים המסוכסכים לנסות ולשקם את הבית, בעיקר על ידי עורך דין מקצועי לענייני משפחה וגירושין מקצועי אשר ילווה אותכם בדרכם החדשה. ככל שבני הזוג המסוכסכים לא יסתדרו הם יפעלו לפי התנאים אשר רשומים בהסכם הגירושין. המפרט, מי יהיה ההורה המשמורן, האם או האב, או האם המשמורת תהייה שוויונית – בפי העם משמורת משותפת. האם האב ישלם מזונות? וכמה? איזון המשאבים בדר"כ יהיו שוויוניים למעט מקרים מיוחדים אשר מצויים בפסיקה , ככל שימצא שהאם מאוד אמידה ,וקיימים פערי השתכרות גדולים בין האם לאב ,האם תשלם מזונות לאב.

לאחר עריכת ההסכם על ידי עורך הדין ובני הזוג  הוא יועבר לקבלת פסק דין על ידי בית המשפט. לאחר קבלת  פסק דין יהיה ניתן בקלות לקיים אותו אם במידה יהיה קרע ושלום הבית לא יצלח.

ניהול תיקי גירושין על ידי עורך דין לענייני משפחה וגירושין בלוד

מיומנות ומקצועיות ואחריות לתכנון חייו של הלקוח הוא אחד מאבני היסוד של עורך דין משפחה וגירושין בעיר לוד. העיר לוד מאופיינת בנישואים מסוגים שונים הכוללים אנשים ובני זוג מדתות שונות ועל כן, יהיו מקרים שבו משרד  עורכי הדין לענייני  משפחה גירושין ילווה את התיק  וייצג אותכם בבתי המשפט השונים.  ככלל המשרד יסתייע  עם אנשי מקצוע ייחודיים כמו רואה חשבון, יועץ משכנתאות ועוד, על מנת להפיק את המיטב ולהגיע לתוצאות טובות ביותר ככל שניתן במקרה שמטופל במשרד. עורך דין לענייני גירושין ומשפחה בלוד ילווה את הלקוח העומד להתגרש בכל הערכאות המשפטיות הנדרשות, הן בבית הדין הרבני, והן בבית הדין השרעי, בית המשפט לענייני משפחה בכל הנושאים הנדרשים: נושאי רכוש, גירושין, מזונות, חינוך ילדים, משמורת מכל הסוגים.. עורך דין לענייני משפחה וגירושין יטפל בכל המישורים על מנת שהלקוח והמשפחה תחווה מינימום טלטלה.

עורך דין בלוד לגירושין בצווי הגנה וצו הטרדה מאיימת

למרבה הצער בהליכי גירושין, לעיתים בני הזוג המתגרשים פועלים בלחץ ובאלימות. לעיתים מי מבני הזוג שמתגרש מקבלים ייעוץ לייצר לאלימות או אפילו לשקר על כך שהצד השני אלים כלפיו וכל זאת על מנת להשיג יתרון בהליכי הגירושין אותם חווים בני זוג. עורך דין למשפחה וגירושין בלוד  ידע ללמוד על הדינמיקה שבין בני הזוג הנמצאים בעימות, ידריך את הלקוח שלו איך להישמר ממצבים אלימים כאלו. לא פעם קורה שאחד מבני הזוג סופג אלימות או בן הזוג מפר את מנוחתו. עורך הדין לענייני משפחה וגירושין בלוד מדריך את בן הזוג  מתי ובאיזה מצבים נדרש להפעיל צווי הגנה וצו הטרדה מאיימת .

כמו כן במהלך הדיון המשפטי ידע עורך הדין לענייני משפחה וגירושין בלוד לפעול בצורה מקצועית וזאת להפיק מהאירוע האלים את המיטב. חשוב שעורך דין לענייני  משפחה וגירושין בלוד  המטפל בסכסוך בין בני הזוג ילמד את ענייני הלקוח כולל הכרה של אזור המחייה של הלקוח שלו. במקרה האחרון בו ייצגה יעל כהן עורכת דין למשפחה וגירושין בענייני צו הגנה וצו הטרדה מאיימת באותו נושא , בזכות הכרה של אזור המחייה ולימוד הסכסוך בין בני הזוג לעומק זכו הלקוח וחברתו שכלפיהם הוגש צו ההגנה. במקרה זה בית המשפט אמר את דברו ופסק לצד המבקש צו הגנה סך של 1000 ₪ הוצאות משפט עם אמירה ברורה כי צו ההגנה הוגש שלא בתום לב אף רמז כי בצו ההגנה שהוגש לפני ככל הנראה גם שם שיקרה האישה.

עורך דין לגירושין בלוד ועריכת הסכם גירושין

לבני הזוג אשר מבקשים להתגרש יש שתי אפשרויות: האחת, להתגרש/להתיר את הנישואין בהסכמה בסיוע של מגשר או של עורך דין שהוא גם מגשר או בסיוע שני עורכי הדין אשר מלווים את הצדדים. האפשרות השניה היא להגיש תביעות בבתי הדין הדתיים או בבתי משפט. עדיף לצדדים המתגרשים להגיע להסכמות בעזרת מגשר שהוא גם עורך דין לענייני משפחה וגירושין  או אפילו בסיוע שני עורכי הדין יחסכו כסף רב ואולי גם סכסוך ארוך וכואב.

מהו היתרון בעורך דין מגשר לענייני משפחה בלוד?

אומרים שגישור טוב זהו גישור ששני בני הזוג  אינם מרוצים. משמע, כל אחד מהצדדים המתגרשים עשה ויתור כל שהוא לטובת הצד השני. מצד אחד, יש טענה כי ככל שיש מערכת כלכלית רחבה חשוב וכדאי לקחת ייעוץ  על ידי אנשי מקצוע בכל נושא נדרש, כמו רו"ח , כלכלן, יועצי פנסיה ועוד לפני שמתיישבים אצל  עורך דין לענייני משפחה וגירושין  חשוב שהוא גם  ידע להביא את הצדדים להסכמות כאשר כל אחד יחוש שההסכם נתן להם שקט ורווחה. חשוב מאוד שהמגשר ידע את הזכויות והחובות של כל אחד מהצדדים המתגרשים כמו כן, חשוב שההסכם שיהיה בר ביצוע. אם למשל יוחלט שתהיה הערת אזהרה למגורים לילדים, לא יוכל הצד שנשאר עם הבית להשמיט את שם בן הזוג המשכנתא וכך לא יוכל להעביר את הבית על שמו..  חשוב שהמגשר יהיה עו"ד אשר בקיא בדין הנוהג בבתי הדין ובבתי המשפט למשפחה.

האם ומתי אפשר לשנות הסכם גירושין?

הסכם גירושין והסכם מזונות ניתן לשנות אך ורק  כשיש שינוי נסיבות מהותי. מהו שינוי נסיבות מהותי? שינוי ממשי אצל הצד המבקש. לדוגמא : זכיה בלוטו אצל הצד השני, רווחים ממשיים או הפסדים אצל אחד מהצדדים. יש לשים לב למילה מהותי. בפסק דין שבו המשרד של יעל כהן משרד עורכי דין לגירושין ומשפחה היה מעורב, נתבעה הלקוחה מצד אבי הילד להפחתת מזונות בשל שינוי נסיבות. למרות שהמשרד הסביר לעורך דין שייצג את הגרוש כי לא מדובר בשינוי נסיבות מהותי. האישה נתבעה, פסק הדין חייב את אבי הילד בהוצאות המשפט של 17,000 ₪. מקרה שהיה חוסך עוגמת נפש לשני הצדדים והפסד כספי.

כיצד נערך הייצוג על ידי עורך דין לענייני משפחה וגירושין בבית משפט השלום ובבית הדין הרבני בלוד?

בית הדין הרבני – כפוף לדיני המשפט העברי ולהלכה, יש לו סמכויות ייחודיות אשר לבית המשפט לענייני משפחה אין . כמו נישואין , גירושין, תביעת כתובה. כאשר אחד מהצדדים פונה ראשון ופותח הליך של יישוב סכסוך הוא תופס סמכות. במילים פשוטות, הוא זה אשר מחליט היכן לתבוע. בבית הדין  הרבני וגם בבית המשפט לענייני משפחה ניתן לתבוע מזונות ילדים, משמורת, הסדרי שהייה ורכוש. בעלי התפקידים שיכולים לייצג את הלקוחות הם טוענים רבניים בבתי הדין וגם עורכי דין מומחים למשפחה וגירושין. בבתי משפט השלום למשפחה יכולים לייצג עורכי דין בלבד לענייני משפחה וגירושין. יאמר, כי  עורך דין טוב לענייני משפחה וגירושין בלוד  צריך לדעת ולהתמחות לא רק בדין העברי אלא גם בדין האזרחי. עורך דין מומחה למשפחה וגירושין המייצג בבתי הדין  השונים צריך לשמור על זכויות הלקוח שלו ולא להסכים שהלקוח שלו יאבד מזכויותיו בשל השוני באופי הדיון והדין בין בית משפט השלום ובית הדין הרבני.

כיצד נערך ייצוג בבית הדין השרעי בלוד?

בית הדין השרעי הינו בית דין דתי של דת האיסלם בדומה לבית הדין הרבני היהודי וגם הוא דן בנושאים המוכרים בדין העברי: ענייני נישואין [ הוכחת נישואין, היתר לנישואין, אשרור נישואין, מוהר ונדוניה]  ענייני גירושין, הוכחת גירושין, בוררות, פרוד וביטול נישואין. מזונות [ אישה, בן אב וסב] אפוטרופוס וכשרות משפטית, אחזקת ילדים – סדרי ראיה ואירוח בדומה לזמני שהות בדין העברי כשרות יוחסין של קטינים – אבהות. ניהול נכסי נעדרים ופסולי כשרות. ציות – שלום בית,. מניעת אלימות במשפחה לפי החוק שפועל גם בבית המשפט השלום וגם בבית הדין הרבני, המרת דת לאיסלם, חוק יחסי ממון בדיוק כמו בבית המשפט והדין הרבני היהודי, ירושה – לפי חוק הירושה בדומה לבית המשפט והדין היהודי. ייצוג בבית הדין השרעי מצריך התמחות מיוחדת והכרות עם הנושא. באחרונה משרד הבוטיק של עורכת דין לענייני משפחה וגירושין יעל כהן   ייצג בבית הדין השרעי ייצג בחורה יהודייה שנישאה לבחור מדת האיסלם. המשרד טיפל בנושא המרת דתה וכן בגירושיה.

משרד עורך דין יעל כהן – משרד בוטיק ועורכת דין למשפחה ולגירושין בלוד

 יעל כהן משרד עורכי דין משפחה וגירושין, משרד בוטיק בעל וותק של שנים רבות הן  בתחום הגירושין והן בתחום דיני המשפחה לרבות גישור. המומחיות העיקרית של משרד עורכי הדין הוא הסכמים טרום נישואין, גירושין, מזונות ילדים, מזונות אישה, צוואות, צו קיום צוואה, צו ירושה, הסכמי גירושין מאוזנים. לעורכת דין יעל כהן  מומחיות בהליכי גישור ויישוב סכסוכים בין בני זוג. ידע רב,  גם בייצוג בית הדין השרעי, ניסיון רב  בתחום  המשפטי, ייצוג בבית משפט רבני, בית משפט לענייני משפחה, ידע רב בכל התחום החינוכי, תהליכים בלשכות הרווחה להם נדרשים לא אחת. עו"ד יעל כהן מקצועית בעלת יכולת אמפטית, עובדת עם הלקוחות מתוך מחויבות, אכפתיות ורמת שירות גבוהה.