עורך דין דיני משפחה וגירושין בתל אביב

חשיבותו  של עורך הדין לענייני משפחה וגירושין  בתל אביב

אם בעבר גירושין היו נחשבים צעד דרסטי ולא מקובל, היום משפחות שעברו גירושין נפוצות כמעט כמו משפחות "רגילות", כשעולה גם השכיחות של משפחות פרק ב' בהן נוצרה משפחה חדשה שאליה מצטרפים גם ילדי פרק א' של הצדדים. אין ספק כי עורך דין משפחה/גירושין בתל אביב עוסק יותר ויותר במורכבויות שונות של משפחות. חשיבותו של עורך הדין בתל אביב כולל גם טיפול במישור המשפטי של משפחות חד מיניות הנפוצות יותר באזור תל אביב והמרכז ובאופן כללי בגירושין שעדיין שכיח יותר באזור תל אביב מאשר בפריפריה.

ישנם לא מעט זוגות בתחילת דרכם כזוג נשוי שמחפשים עורך דין משפחה / גירושין דווקא לצעד שיביא לפחות מחלוקות בעתיד אם חלילה יהיו גירושין על הפרק והוא ניסוח הסכם ממון.

מהו תפקידו של עורך דין לגירושין בתל אביב?

עורך דין מקצועי לגירושין בתל אביב יוכל לתת מענה הולם לזוגות אשר מבקשים לתחתן בפרק א' והן חתונה בפרק נוסף תוך שימת לב מיוחדת לצרכיו של כל לקוח, או זוגות הפונים לעורך הדין לענייני משפחה בתל אביב  על מנת לתת תוקף משפטי לעניינם  אשר יקבעו את גורלם בעתיד. לנפרדים ולמתגרשים, צווי הגנה, הרחקה, משמורת משותפת, ייצוג בבית דין רבני ובית דין לענייני משפחה.

מהם הנושאים העיקריים להם נדרש עורך דין לענייני משפחה  מתל אביב?

כאשר שני אנשים ירצו הורות משותפת סביר להניח כי עורך דין מקצועי לענייני משפחה ייתן מענה הולם תוך שימת לב לכל הפרטים הנדרשים ובעיקר לצדדים המשפטיים .

  • כאשר הצדדים אשר מבקשים לבנות חיים משותפים יבקשו לשמור על רכושם אשר התגבש טרם ההתקשרות יפנה לעורך דין בתחום המשפחה בתל אביב ובכך יבטיחו את רכושם.
  • זוג המבקש להיות מוכר כידוע בציבור ועדיין מבקש להבטיח את מעמדו ואת רכושו בטרם ההתקשרות יפנה לעורך דין בתל אביב בתחום המשפחה.
  • צד המבקש לקנות לעצמו "ביטוח הטוב בעולם" יפנה לעורך דין בתחום המשפחה אשר יערוך לו ייפוי כוח מתמשך ורצוי לצד צוואה על מנת להבטיח את עתידו ועתיד ילדיו.
  • כאשר זוג מעוניין להיפרד/ התגרש עם או בלי ילדים

עורך דין לענייני משפחה בתל אביב- יצירת  הסכמות  בזוגיות

 בני זוג אשר מיצו את הקשר בניהם מבקשים להתיר את הקשר בצורה ראויה ומכובדת יפנו לעורך דין בתחום המשפחה אשר יסייע להם מבחינה משפטית כדי שיוכלו כל אחד לצאת לדרך חדשה. ככול שהרכוש רב יותר ומורכבות המשפחה גדולה יותר כך לעיתים יתקשו הצדדים להגיע להסכמות בצורה מכובדת וקלה. פירוק תא משפחתי נוגע בנושא משמורת של הילדים , לעיתים קטינים שהוא נושא רגיש במיוחד. עורך דין מיומן בתחום המשפחה ישכיל לתת מענה לצדדים בבחינת זה נהנה וזה לא חסר. .וכמובן מחלוקות  קיימות גם על זמני שהות של בעלי חיים אשר חיו בקרב המשפחה.  

עורכת דין לענייני משפחה וגירושין  ומגשרת בתל אביב

אם אתם נמצאים על סף גירושין, חשוב למצוא עורך דין משפחה/גירושין מקצועי, בעל ניסיון אך גם אנושי וסבלני שיהיה אוזן קשבת עבורכם ברגעים לא קלים. עו"ד יעל כהן היא עו"ד משפחה/גירושין בתל אביב והמרכז העוסקת בנוסף גם בגישור ומאפשרת לכם לחסוך מאבקים בבית המשפט.

משרד עו"ד יעל כהן הינו משרד "בוטיק" המטפל בתחום דיני המשפחה וגירושין בתל אביב

עו"ד כהן מטפלת בכל נושאי: הגירושין ובכלל זה מזונות, משמורת, חלוקת רכוש, צווי הגנה, אלימות במשפחה, צו הטרדה מאיימת, עזבונות, עריכת צוואות, הוצאת צווי קיום צוואה, צו ירושה, התנגדות לצווי ירושה וצווי קיום צוואה, ייפוי כוח מתמשך ותיקי נזקקות -התמחות ייחודית.

עו"ד יעל כהן מייצגת את לקוחותיה בבתי משפט כלליים, בבית דין למשפחה בכל הערכאות, בבתי הדין הרבניים האזוריים ובבית הדין הרבני הגדול.  יעל בעלת ניסיון רב, מלווה את לקוחותיה במיומנות, מקצועיות, רמת שירות גבוהה, קשר ויחס אישי. עו"ד יעל כהן מלווה את את הלקוח לאורך כל הדרך, באופן הוליסטי ברמה המשפטית, הכלכלית והרגשית.