עורך דין דיני משפחה וגירושין ברחובות

עורך דין לענייני משפחה וגירושין מבין בכל תחומי המשפט, אחד התחומים המורכבים ביותר הוא תחום המשפחה.

מה תפקידו של עורך דין משפחה וגירושין ברחובות?

עורך דין בתחום המשפחה צריך להיות לא רק עורך דין מקצועי מצוין הבקיא בכל החוקים הקשורים לנושאים משפחתיים: ייפוי כוח, אפוטרופסות, צוואות וירושות, גירושין ועוד, אלא לגלות גם רגישות כלפי הלקוח. עורך הדין לענייני משפחה וגירושין  צריך להיות עמוד התווך והמשענת של הלקוח / בן הזוג המיוצג בתקופה בה נמצא בדרך כלל במצב בעת משבר, במיוחד אם הוא נמצא לפני גירושין או באובדן במשפחה.

עורך דין גירושין

מה חשיבותו של עורך דין לענייני משפחה וגירושין ברחובות?

עולם המשפט ונושאים משפטיים הם בכל מקרה מורכבים ומאתגרים. משפט היא שפה ממש שאם לא יודעים ומכירים אותה היטב ופועלים ללא עורך דין בכלל ובתחום משפחה וגירושין  אפשר בקלות ליפול במקומות שכלל לא חשבתם שתיפלו בכול הקשור לנושא דיני משפחה. אם אתם עומדים לפני גירושין ומתגוררים באזור רחובות, חפשו מיד עורך דין משפחה/גירושין ברחובות והסביבה. העובדה שעורך הדין לענייני משפחה וגירושין  גם קרוב אליכם וניתן לגשת אליו אם צריך בקלות ובמהירות הוא יכול להיות יתרון משמעותי עבורכם מעבר למקצועיותו הרבה. כמובן שמעבר לכך חשוב לבחור עורך דין לענייני משפחה וגירושין  מקצועי, אמין אנושי בעל ניסיון רב בתחום המשפחה והגירושין בכלל ובנושא הרלוונטי לכם בפרט שיוכל ללוות אותכם בהצלחה לאורך כול הדרך.

מהם התחומים העיקריים בהם מטפל עורך דין לענייני משפחה ברחובות ?

  • עורך דין לענייני משפחה וגירושין המטפל בכול הקשור לשמירה על רכושם של  בני זוג המעוניינים לשמור על הרכוש המשותף שנמצא ברשותם לפני ההתקשרות והנישואין עם בן הזוג המיועד ובניית החיים משותפים .
  • עורך דין לענייני משפחה וגירושין ברחובות מטפל בזוגות המעוניינים להיות  מוכרים וידועים בציבור במקביל להבטחת המעמד והרכוש שלהם כידועים בציבור.
  • עורך דין לענייני משפחה וגירושין ברחובות מטפל בכול ההיבטים המשפטיים במצבים בהם אנשים מעוניינים בהסדרת הורות משותפת, כאשר אינם בני זוג.
  • עורך דין לענייני משפחה וגירושין ברחובות מטפל עורך ייפוי כוח מתמשך ורצוי לצד צוואה על מנת להבטיח את עתיד הפונה ואת  ועתיד ילדיו.
  • עורך דין לענייני משפחה וגירושין ברחובות מטפל אפוטרופסות, הכנת צו ירושה וצו קיום צוואה, התנגדות לצוואות.
  • עורך דין לענייני משפחה וגירושין ברחובות מטפל בזוגות המעוניינים להיפרד ולהתגרש עם ובלי ילדים, הסדרי שהות, מזונות .

עורכת דין לענייני משפחה וגירושין ומגשרת ברחובות

אם אתם נמצאים בסכסוך זוגי והנושא העומד על הפרק הוא גירושין, מומלץ לחפש עורך דין המתמחה בדיני משפחה וגירושין ברחובות  שהוא גם מגשר כך שתוכלו להתמודד עם פירוק הזוגיות והמשפחה בדרך מתונה ונוחה יותר  בתהליך של גישור ועדיין להיות שלמים עם התוצאה. זאת להבדיל ממאבקים באמצעות עורכי דין לענייני משפחה וגירושין המייצגים את שני בני הזוג בבית המשפט לענייני משפחה ובית הדין הרבני. עו"ד יעל כהן היא עורכת דין משפחה וגירושין וגם מגשרת ותשמח לסייע לכל מי שעומד בפני נושא משפטי בתחום המשפחה.

משרד עורך דין יעל כהן – משרד בוטיק ועורכת דין למשפחה ולגירושין ברחובות

יעל כהן משרד עורכי דין משפחה  וגירושין, משרד בוטיק בעל וותק של שנים רבות הן  בתחום  הגירושין והן בתחום דיני  המשפחה לרבות גישור ברחובות. המומחיות העיקרית של משרד עורכי הדין של יעל כהן הוא הסכמים טרום נישואין, גירושין, מזונות ילדים, מזונות אישה, צוואות, צו קיום צוואה, צו ירושה, הסכמי גירושין מאוזנים. לעורכת דין יעל כהן  מומחיות בהליכי גישור ויישוב סכסוכים בין בני זוג. ידע רב, ניסיון רב  בתחום  המשפטי, ייצוג בבית משפט רבני, בית משפט לענייני משפחה, ידע רב בכל התחום החינוכי, תהליכים בלשכות הרווחה להם נדרשים לא אחת. עו"ד יעל כהן מקצועית בעלת יכולת אמפטית, עובדת עם הלקוחות מתוך מחויבות, אכפתיות ורמת שירות גבוהה.