עורך דין דיני משפחה וגירושין במרכז

מהם התחומים השונים בהם עוסק עורך דין לענייני משפחה וגירושין במרכז? עורך דין לענייני גירושין ומשפחה במרכז מטפל בתהליכי גירושין, הסכמי ממון, ידועים בציבור, מזונות, הסדרי שהות, צוואות, אפוטרופוסות, הכנת צו ירושה וצו קיום צוואה, ייפוי כוח מתמשך התנגדות לצוואה. 

מה תפקידו של עורך דין לענייני משפחה וגירושין במרכז?

עורך דין דיני משפחה במרכז
עורך דין דיני משפחה במרכז

עורך הדין העוסק בענייני משפחה וגירושין במרכז ידע כיצד לטפל בכל מקרה לגופו ויטפל בכל הקשור לביטחון ורגשותיו של בן הזוג המיוצג במהלך תהליך הגירושין. עורך הדין לגירושין במרכז ישים לב לסכסוכים שעלולים להיווצר וידע איך להימנע מטעויות שעלולות ליצור בעיות משפטיות אצל בן/בת זוג המיוצג. עורך הדין המומחה לענייני גירושין במרכז ילווה את תהליך הגירושין בצורה מקצועית, מחושבת, נכונה ועם מסוגלות לגשר בין בני הזוג כדי להקל על תהליך הגירושין כמה שניתן.

עריכת הסכם שלום בית בתהליך הגירושין על ידי עורך דין לענייני משפחה וגירושין במרכז

בני הזוג המעוניינים לתת לנישואים שלהם הזדמנות נוספת והם רוצים לפעול על מנת לשקם את הנישואים ולהחליט על הסכם שלום בית תוך שמירה על זכויותיהם העתידיות במידה ויתגרשו בעתיד, סיועו של עורך דין מומחה לענייני משפחה וגירושין במרכז הינו נחוץ. עורך הדין מסייע לניסוח הסכם שלום הבית של בני הזוג המסוכסכים ומסייע להסדיר את ניהול החיים המשותפים. שלום הבית כולל הסדר בהיבט הכלכלי והן במשק הבית וגידול הילדים, החל מתהליך שיקום הנישואים וסיכום הדרכים בהן יתנהלו ויפעלו בני הזוג לאחר חתימת ההסכם לשלום בית. במידת הצורך, יסייע העורך דין לגירושין במרכז בכתיבת הסכם שלום בית, לסלול בהצלחה את הפרידה והגירושין במידה והזוג יחליט להיפרד בעתיד.

עריכת גישור באמצעות עורך דין גירושין ומשפחה במרכז בהסכם גירושין

בתהליך גישור בהסכם גירושין מגיעים בני הזוג לעורך דין גירושין ומשפחה במרכז שהינו בנוסף מגשר במקצועו, במטרה להגיע להסכמות אודות סוגיות הקשורות לכל תהליך הגירושין כגון: נכסים, טיפול בילדים המשותפים של בני הזוג, מזונות ועוד. מטרת תהליך הגישור בעת גירושין על ידי עורך דין גירושין ומשפחה במרכז היא לייצר הבנה ושיתוף פעולה של שני הצדדים והשגת הסכמות המקובלות על שני הצדדים/ בני הזוג. בתהליך הגישור העורך דין לגירושין ומשפחה דואג כי בני הזוג ישמרו על רוח טובה ויגיעו להסכמות משותפות שמקובלות עליהם. כאשר יש ילדים לבני הזוג, יש לדאוג שהסכם הפירוד והגירושין יהיה חלק ונטול מריבות כמה שניתן על מנת לשמור על נפשם הבריאה של הילדים ולספק להם עתיד בטוח ויציב הן מבחינה כלכלית והן מבחינה הרגשית.

ניהול תיקי גירושין על ידי עורך דין לענייני משפחה וגירושין במרכז

עורך הדין למשפחה ולגירושין במרכז הוא מקצוען ומיומן בתחום בניהול תיקי גירושין. עורך הדין ילווה את בן זוג המיוצג בכל ההיבטים השונים: ייצוג בבית משפט לענייני משפחה ובבית הדין הרבני, ניהול תהליך הפרידה, הפרדת רכוש, חלוקת רכוש ונכסים, חלוקת ההכנסות, מזונות אישה / ילדים לפי העניין, משמורת יחידנית ו/או משותפת על הילדים המשותפים של בני הזוג. עורך הדין לענייני גירושיו במרכז ינהל באופן מקצועי את תיק הגירושין וידאג שבן הזוג המיוצג ישמור על האינטרסים והרצונות שלו תוך התחשבות באינטרסים וניסיון לשמירה על יחסים טובים עם בן הזוג השני.

עורך דין לגירושין במרכז ועריכת הסכם גירושין

לבני הזוג שתי אפשרויות בהסכם הגירושין. אפשרות ראשונה היא ללכת למגשר אשר ביחד עימם ינסחו את הסכם הגירושין. האפשרות השנייה היא לקחת עורכי דין לענייני משפחה וגירושין במרכז לשני הצדדים ו/או בנפרד על מנת להתמקח על הסכם הגירושין לפי דרישותיהם והאינטרסים של כול אחד מבני הזוג. מטרתו של הסכם הגירושין לייצר בהירות וביטחון אודות המשך החיים בנפרד ולמנוע  התעוררות מחלוקות בעתיד. הסכם הגירושין נערך על ידי עורך דין לענייני משפחה וגירושין במרכז לתושבי המרכז וכולל את החובות והזכויות של כל צד מבני הזוג, בכל הקשור בחלוקת הרכוש, החובות וההסדר בנוגע לילדים, הסדרי שהייה, מזונות, חינוך, תרבות, מגורים.

עורך דין לגירושין במרכז עוסק  במסגרת הסכם הגירושין בחלוקת הרכוש בין בני הזוג . לפי חוק יחסי ממון, הרכוש מתחלק על ידי שני בני הזוג באופן שוויוני אלא אם כן קיימות הגבלות או החרגות לדוגמא: הזוג חתם על הסכם ממון, במידה וחלק מהרכוש ניתן  בירושה או מתנה עליהם אין שיתוף  בין בני הזוג, או ששיתף את בן הזוג השני. עו"ד לגירושין במרכז המטפל בנושאים כל כך רגישים אשר משפיעים על המשך חיי הבן זוג המיוצג, חייב להיות מעודכן בפסיקה המשתנה ולתווך בין בני הזוג.

עורך דין לגירושין במרכז עוסק במסגרת הסכם הגירושין בהסכם המזונות לילדים ולאישה. מזונות הילדים נקבעים בהסכם או בפסק דין, בהתאם לפערי השכר של בני הזוג וזמני המשמורת בהתאמה לשני בני הזוג. עדיף ומומלץ לבני הזוג להגיע להסכמות עם תוקף של פסק דין בבית המשפט או בבית הדין על מנת שניתן יהיה לאכוף אותם במקרה שאחד הצדדים/ בני הזוג יפר את ההסכם. או במידת הצורך לשנות את ההסכם  בהסכמה בנסיבות שונות שעלולות להשתנות במשך השנים, ואם אין הסכמה בתביעה בשל שינוי נסיבות מהותיות. יואר כי בתיקי משפחה לא קיים פסק דין חלוט ותמיד ניתן לתבוע. במידה שתביעה מוגשת בחוסר תום לב או ללא הצדקה מספקת יכול בית המשפט להטיל הוצאות על הצד התובע.

עורך דין לגירושין במרכז במסגרת הסכם הגירושין עוסק בהסכם המזונות בין בני הזוג. חשיבותו של עורך דין לענייני גירושין במרכז בהסדרת המזונות הניתנים לאישה הנו במצב שבו בני הזוג מחליטים להתגרש והם פרודים, אך עדיין לא ניתן גט בתהליך הגירושין. תפקידו של עורך הדין לגירושין במרכז לדאוג כי האישה תקבל את מזונותיה הכול מקרה. כל עוד הזוג לא גרוש רשמית, הבעל מחויב לכלכל את האישה לפי הדין העברי, בכפוף לעובדה שהכלכלה של האישה תלויה בבעל, אלא אם כן הוכח אחרת. במידה והבעל לא משלם מזונות אישה, יכולה האישה לתבוע בעזרת עורך דין לגירושין במרכז בבית הדין הרבני או בבית המשפט לענייני משפחה.

עורך דין לגירושין במרכז במסגרת הסכם הגירושין מסדיר את המשך גידול של הילדים המשותפים לאחר שמתגרשים. תפקידו של עורך דין לענייני גירושין  במרכז לבחון יחד עם הבן זוג המיוצג על ידו, את זמני המשמורת הטובים ביותר בעבור הקטינים בהתאם לנסיבות הגירושין ולטובת הילד. ככל שיש אי הסכמות לגבי המשמורת, חשוב ליישב את המחלוקת עם אנשי מקצוע כגון: עורכי דין, פסיכולוגים, עובדים סוציאליים.  זכות הילדים היא נוכחות ההורים בחייהם באופן שווה תוך התחשבות בצרכיו של הילד. חשוב להדגיש כי בנושאים של זמני משמורת על הילד ושל מזונות תמיד ניתן לפנות לבית המשפט / בית הדין, באמצעות עורך הדין לענייני גירושין ומשפחה אחרי פסק דין או הסכמה בין הצדדים כאשר חלים שינויים משמעותיים במשמורות על הילד/ ילדים.

ייצוג בבית דין רבני ובבית דין לענייני משפחה על ידי עורך דין גירושין במרכז

בית הדין הרבני פועל על פי דיני המשפט העברי ועל פי ההלכה היהודית ומהווה סמכות עליונה וייחודית לנישואין וגירושין. בבית הדין הרבני ישנם חוקים שונים מבית המשפט. למרות שבבית הדין הרבני לא חובה להיות מיוצגים על ידי עורך דין לענייני גירושין. חשוב מאוד שעורך דין לענייני גירושין ילווה את התהליך בבית הדין הרבני על מנת לתת הסברים וייעוץ לבן הזוג המיוצג על הדין העברי בשונה מבית המשפט לענייני המשפחה על מנת לקדם את האינטרסים האישיים הרבים של בן הזוג המיוצג בתיק ואשר יהיה ער לזכויות של הבן זוג המיוצג. חשוב לדעת כי קיימים נושאים שבית הדין כפוף לחוקים ואינו יכול לפעול עפ"י הדין הדתי.

משרד עורך דין יעל כהן – משרד בוטיק ועורכת דין למשפחה ולגירושין במרכז

יעל כהן משרד עורכי דין משפחה  וגירושין, משרד בוטיק בעל וותק של שנים רבות הן  בתחום  הגירושין והן בתחום דיני  המשפחה לרבות גישור. המומחיות העיקרית של משרד עורכי הדין הוא הסכמים טרום נישואין, גירושין, מזונות ילדים, מזונות אישה, צוואות, צו קיום צוואה, צו ירושה, הסכמי גירושין מאוזנים. לעורכת דין יעל כהן  מומחיות בהליכי גישור ויישוב סכסוכים בין בני זוג. ידע רב, ניסיון רב  בתחום  המשפטי, ייצוג בבית משפט רבני, בית משפט לענייני משפחה, ידע רב בכל התחום החינוכי, תהליכים בלשכות הרווחה להם נדרשים לא אחת. עו"ד יעל כהן מקצועית בעלת יכולת אמפטית, עובדת עם הלקוחות מתוך מחויבות, אכפתיות ורמת שירות גבוהה.